Mat etter trening (andreara)
Forside Add meg Om meg Kontakt

Mat etter trening

Når jeg er ferdig med å trene blir jeg stort sett skrubbsulten, og hvis jeg da propper i meg masse usunt ødelegger jo det litt for treningsutbyttet. Banan, proteinrik mat som egg, rødt kjøtt og noen melkeprodukter, naturlig sukker som i honning og rosiner og trege karbohydrater er bra å spise etter trening. Jeg er ikke så opptatt av det, jeg prøver bare å spise noe som ikke er usunt og det går somregel bra.


Jeg er ikke så glad i brød, men pålegget derimot er jeg veldig glad i. Jeg spiser ikke så mye brød fordi jeg syns ikke det smaker godt, og så blir jeg ofte kvalm om jeg spiser det tidlig på morgnen. Det har ingenting med karbohydrater å gjøre, for det har jeg et ganske avslappet forhold til.




Så etter trening i dag ble det reker, mormors eplesyltetøy med lite sukker, kokt skinke og norvegia. Så greit å småknaske og man blir overraskende mett av det. Det gjør i det minste meg mett etter en treningsøkt.


I dag har snøen lavet ned her. Jeg har trent med Julie noe som var kjempekoselig og kjempeslitsomt. Kjenner det i mangen. Snakkes senere :)




  • Skriv en ny kommentar

    Andrea Ramstad Aatlo

    Hei! Jente på 18 år fra Oslo. Liker å bake, trene, reise og være med venner, kjæreste og familie. Andreara.blogg.no er om min hverdag, drømmer og inspirasjon. Håper du liker den! Kontakt meg gjerne: andrea.aatlo@hotmail.com Følg meg gjerne på instagram: @andreaaatlo Følg meg på Twitter: @AndreaAatlo

    blogg.no - Norges største bloggsamfunn
    alleoppskrifter.no

    Kategorier


    Arkiv


    Siste innlegg


    bilde
    hits