Mat etter trening (andreara)
Forside Add meg Om meg Kontakt

Mat etter trening

Nr jeg er ferdig med trene blir jeg stort sett skrubbsulten, og hvis jeg da propper i meg masse usunt delegger jo det litt for treningsutbyttet. Banan, proteinrik mat som egg, rdt kjtt og noen melkeprodukter, naturlig sukker som i honning og rosiner og trege karbohydrater er bra spise etter trening. Jeg er ikke s opptatt av det, jeg prver bare spise noe som ikke er usunt og det gr somregel bra.


Jeg er ikke s glad i brd, men plegget derimot er jeg veldig glad i. Jeg spiser ikke s mye brd fordi jeg syns ikke det smaker godt, og s blir jeg ofte kvalm om jeg spiser det tidlig p morgnen. Det har ingenting med karbohydrater gjre, for det har jeg et ganske avslappet forhold til.




S etter trening i dag ble det reker, mormors eplesyltety med lite sukker, kokt skinke og norvegia. S greit smknaske og man blir overraskende mett av det. Det gjr i det minste meg mett etter en treningskt.


I dag har snen lavet ned her. Jeg har trent med Julie noe som var kjempekoselig og kjempeslitsomt. Kjenner det i mangen. Snakkes senere :)




  • Skriv en ny kommentar

    Andrea Ramstad Aatlo

    Hei! Jente p 18 r fra Oslo. Liker bake, trene, reise og vre med venner, kjreste og familie. Andreara.blogg.no er om min hverdag, drmmer og inspirasjon. Hper du liker den! Kontakt meg gjerne: andrea.aatlo@hotmail.com Flg meg gjerne p instagram: @andreaaatlo Flg meg p Twitter: @AndreaAatlo

    blogg.no - Norges strste bloggsamfunn
    alleoppskrifter.no

    Kategorier


    Arkiv


    Siste innlegg


    bilde
    hits